26 Ocak 2009 Pazartesi

Turkiye Finans Bankasi is basvuru formu

Türkiye Finans Bankası eleman ilanlarına başvurmak ister miydiniz?
Bankacılık alanında kariyer yapmak istiyorsanız, banakalardaki açık pozisyonları merak ediyorsanız Faizsiz Katılım Bankası olarak tanımlanan Türkiye finans bankasında açık olabilecek pozisyonlar için genel başvuru formunu doldurabilirsiniz.
Para pul insan ilişkilier, kariyer planlama, kişisel gelişim, borsa, finas, danışmanlık kelimeleri tam sizin için ise işte başvuru adresi:

2 yorum:

  1. MERHABA BEN İSTANBUL'DAN İBRAHİM TAŞAN 22 YAŞINDAYIM KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEK OKULU 2 YILLIK MEZUNUYUM ASKERLİĞİMİ 2 YIL DAHA TECİL ETTİRDİM İŞ OLANAĞIMI SAĞLAYIP KARİYER SAHİBİ OLMAK İSTİYORUM BANA İMKAN SAĞLARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM
    MAİL=suskun_cc@hotmail.com
    TEL=0531 669 71 98

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben istanbuldan mahmut kulaksız 23 yaşındayım askerliğimi ağrı doğubeyazıtta iç güvenlik olarak yaptım imam hatip lisesi mezunu olduğum icin bir cok işten geri cevrildim silahlı özel güvenlik görevlisi kimlik kartım var bana bir imkan sağlarsanız mutlu olurum ilginize şimdiden teşekkür ederim mail:mahmutgonul_87.3@hotmail.com tel:0534 681 77 20

    YanıtlaSil